ای روح دعا سلام مهدی جان
1170 بهار وخزان گذشت ونیامدی. سالهاست نگاهم پشت پنجره ای که متعلق به فرداست قاب گردیده وگرد وغبار هجران برآن سایه افکنده.
عمری است که برای آمدنت بی قرارم. یابن الزهرا،ببین از فراقت سخت بارانیم. ببین ثانیه ها چگونه از هجر تو بغض کرده وبه هق هق افتاده اند.
آقا جان! حیف نیست ماه شب چهارده پشت ابرهای تیره وپاره پاره پنهان بماند، حیف نیست دیده را شوق وصا ل باشد ولی فروغ دیده نباشد.
بیا وقرار دل بیقرارم شو. بیا و صداقت آینه را به زلال آبی نگاهت پیوند بزن. بیا تا سر به دامانت بگذارم وعقده های چندین ساله ام را باز کنم....
شاید این جمعه بیاید شاید......ما را در سایت شاید این جمعه بیاید شاید... دنبال میکنید
برچسب: مهدی جان,مهدی جان بیا,مهدی جان کجایی,مهدي جان,مهدی جان تولدت مبارک,مهدی جان اگر تو بیایی,مهدي جان بيا,مهدی جانم,مهدی جان کجایی آقا,مهدی جان شرمنده ایم, نویسنده: بازدید: 19